04.04.2016

Medaffcon Oy asiakaspalaute 2015

Keräsimme toiminnastamme asiakas­palautetta syksyllä 2015. Palautteen avulla pyrimme parantamaan palveluidemme laatua ja tehostamaan yhteistyötä asiakkaidemme kanssa.

Pyysimme asiakkaitamme arvioimaan palvelumme laatua tarkastelemalla suoritustamme eri osa-alueilla; tiimi­työskentelyssä, asiantuntijuudessa, ratkaisukeskeisyydessä, asiakaslähtöi­syydessä (palvelualttiudessa), reaktio­nopeudessa ja tehokkuudessa.

Arviot annettiin asteikolla 1–5 (1=ei lainkaan tyytyväinen, 5=erittäin tyytyväinen). Saamiemme arvosanojen keskiarvot olivat:

asiakaspalute Medaffcon 2015

Keräsimme myös avointa palautetta asiakkaidemme näkemyksestä Medaffconin kanssa työskentelystä. Alla muutama ote asiakkaidemme suusta:

  • “Joustavaa”
  • “Sujuva, nopea ja täsmällinen”
  • “Erittäin hyvin vastaa odotuksia ja tarpeita”
  • “Erinomaiset tulokset, täydellinen molemmin puolinen luottamus, joustavuus, hurja ammatillinen osaaminen.”
  • “Mitään ei jäänyt uupumaan. Palvelu oli niin hyvää, että lähinnä välillä mietti, onko järkeä enää palata aikaisempaan malliin.”
  • “Very good and professional. Services have been fulfilled in a timely manner. I appreciate the proactivity.”

Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita asiakkaitamme!

Kaikki asiakaspalaute on meille arvokasta ja olemme käyneet läpi jokaisen saamamme palautteen. Arvostamme osallistumistanne ja sen tarjoamaa mahdollisuutta kehittää yhteistyötämme.

Odotamme tulevia yhteistyökuvioita innolla!